Monday, September 26, 2016

Esthesia , estesia mongoliensis






+

ESTHESIA 2 sensibilità o sentimento. 3 qualsiasi disturbo del sistema nervoso che colpisce la percezione o la sensibilità. Scritto anche aesthesia. aesthesia La capacità di percepire uno stimolo. Aesthesia è caduta in disuso come termine indipendente, con la sensazione di parole e sensibilità colmare il divario lessicale; Tuttavia, la forma radice, - aesthesia (come in anaethesia, parestesia, ecc), è in uso attivo comune nel gergo medico che lavora. percezione Il processo mentale di presa di coscienza di riconoscere o di un oggetto o di un'idea; soprattutto cognitiva piuttosto che affettiva o conativa, anche se tutti e tre gli aspetti si manifestano. Sinonimo (s): ESTHESIA. sen · si · tiv · I · ty 1. capacità di apprezzare da uno o più sensi. 2. Stato di essere sensibile. Sinonimo (s): ESTHESIA. 3. In patologia clinica e screening medico, percentuale di pazienti affetti che danno un risultato positivo per il test di malattia è destinato a rivelare, cioè i risultati veri positivi diviso per totale veri positivi e falsi negativi risultati, di solito espressa in percentuale. [L. Sentio, pp. sensus, a sentire] discussione paziente circa ESTHESIA D. Quali sono le cause di una sensazione di calore nel piede ho una sensazione di caldo a pianta del piede sinistro della durata di 5-10 secondi Di tanto in tanto ricevo una sensazione di calore alla pianta del piede della durata di circa 5-10 secondi. Iniziata circa 2 mesi fa. A. Francamente? Anche se è forte la tentazione di cercare di dare una diagnosi qui, questo tipo di denunce sono così varie e possono puntare a tante direzioni diverse avrei astenersi dal farlo. A mio parere si dovrebbe vedere un medico. E 'impossibile dare una diagnosi basata su una sola riga. Scusate. Collegamento a questa pagina: L'Eco de la no EDAT Parlar de la Meva obra, - de l'obra que es Manifesta paral lela • a la Meva cronologia identitària-, esdevé un esforç que em condueix en innesco lloc, a pensar que m'enfronto, o que endego, o que Activo un acte conscient d'exploració sobre Una Entitat estranya, senso EDAT, la dIMENSIO de la qual em depassa de tal manera, que pretendre arbitrar un dispositiu de comprensibilitat, tinc la certesa que resulta va i assurdo, en la mesura que el que hom Preten mesurar Resta , per la naturalesa dels FET, forum d'Escala, - àdhuc, di-ria, que tanmateix fóra del temps-, indeterminabile. El Vincle entre l'obra i la Meva consciência, l'entenc circumscrit als limiti dels "fattori resolutoris", a la Mecànica processuali de la fábrica de les "conclusioni obligatòries" de l'obra, al modus operandi esdevingut Ocasió causològica propiciatòria de l 'esfondrament en el real, acotat als Limitazioni de "l'aparença" temporal de l' "opus incertus" (l'obra edificata senso la certesa esperienziale obtinguda de l'Aplicació d'un Sistema assagístic dissenyat previament, senso les previsioni derivades d 'un desplegament Logístic i d'un metode Metodica) Però Ates Que el pensament de la Rao. El que CERCA els fonaments dels esdeveniments, per prevenire-los. El que les cerca provoca que produeixen Els fenòmens, per controlar-los, per culturitzar-los. Ates que el pensament propi, l'apropiat, del qual Emana la "satisfactoria Rao", finalment acaba trobant en les probabilitats que suscita l'Atzar, la perspectiva inimaginable que Permet desvetllar Una nova imatge de la Materia Una nova Llei imprevista i secreta Que reordena en l'arquitectura de la comprensió la periclitada cosmologia Explicativa de la sustentació de l'esistente. Ates que sento l'Atzar com Una Roda inesorabile del possibile, i aquesta convicció, l'entenc com un referente situacionista absolut que domina la Meva actitud davant la voluntat de cercar l'encontre amb l'Atzar; Faré doncs l'exercici d'exploració a la manera com disposo el pensament A l'hora de decantar la suscitació de l'obra. Voldria doncs emular, des d'El pensament propi, des de la Identität, el fenomen executori de l'art que es produeix Dellà la Identität; en la deshabitació sadolla de gests fundadors estranys i dinamiche, que Il • luminats en el seu desori irregolare, de sobte i de facto conclouen en el seu propi Sindrome existencial, tot trobant en aquesta única dimensionalitat el seu UNIC monisme sentitològic, emancipats i autònoms de les trames correlacionals dels Sistemes abocats a la motilitat evolutiva tra l'altro la deriva Del temps. Aixo ultim descrit, Fora, entenc, Una primera consideració despresa de l'escrutació endògena que s'em sol • licita. L'obra ocupa en la Cruïlla tempoespacial, el nínxol previst en la "desaglutinació" de l'origen, en esdevenir l'Ocasió d'encontre entre cos i ESPAI. Si la Dispersio cosmològica es projecta des d'una homogeneïtat primera, propiciar les "previsioni d'immutabilitat" pròpies dels "Encontres" - els xocs Futurs de capsule del passat originari-, significaria assistir un representacions factuals de l'EDAT Inicial de la isogènesi , assistir un emanacions fisiogràfiques de l'ontogenesi del fondo Estadi. Plauria pensar que l'arte fóra Una per proiettori en el temps del fantasma geoformador del remot preterit Inicial. En cas aquest la Identität de l'artista sedi ONU Espai colonitzat per l'incidente. Tot Considérant l'obra com un Estadi senso fattuale vincles biogràfics amb L'Artista, podríem concloure que l'obra esdevé un succés d'empeltament de la matèria incosciente, dels cossos absoluts, senso EDAT, amb la consciência antropica que instrumenta un pensament selectiu com un metode d'Análisis del Mon; la qual viatja en les dimensioni de les Cadenes de contingència, en la Trama de trasmissioni de les ripercussioni entre cause i efectes, entre efectes que esdevenen causa i que nous causen efectes. En aquesta Visió de polaritats maniquees, en els estremità della stessa de la distancia, en els limiti entre el temps i l'origen, qüestionar-se el Perque frammenti de la immutabile i densa homogeneïtat precursora emergeixen sorpresivament en la fugacitat del temps, forum tal vegada imposar - se Una QuESTIO impossibile per impen-sable. Impensable, auto no CAL, Penso, ni es deu, CREC, malbaratar el temps productiu que es el que ens dota de flotabilitat, i ENS possibili FA. Però, Allo, de metallo • Lica perennitat, en irradiar-se en el fugaç, Allò d'hermética densitat emanat de l'infinit inerti, en creuar-se amb la infinita Inercia; acompleix algun Especial designi. Deriva d'algun dels FONA-menti que el visibilitzen cosmo? Tal vegada aquest fenomen té l'objectiu de fer-nos intuir, d'evocar o inspirar en la Nostra consciência que tal vegada el nucli és l'Extrem de la periferia? I la Periferia inaborda-bile, en tant que futura, en la mesura que no es visibilitzable Perque resta per esdevenir, forum com el nucli de la no EDAT, inabastable a la consciência, al insondable possibile de l'imaginari? O Tal vegada Aixo és Aixi Perque Els fattori "d'OPORTUNITAT d'encontre" de l'Atzar, es transmeten en Herencia causològica, iman-tatuaggi pel grumoll existencial que es el veicolo de la Nostra Deriva, il s'agrupa l'arquitectura Cosica i Feno-menològica sobre la que el pivota Diagrama panoscòpic del cosmo di fatto, del cosmo descriptible, successual, dimensionali, del cosmo revelat, de lúnic revelable?




No comments:

Post a Comment